Kerhot

Muistikerho

Kerho kokoontuu maanantaisin klo 13.00. Keskustelemme ajankohtaisista ja vähän vanhemmistakin tapahtumista.  Myös muistiteorialuennot, erilaiset muistiharjoitukset ja vapaaehtoiset kotitehtävät kuuluvat ohjelmaan. Kerhovastaavana on Kristina Laiho puh. 040-7302461

Pelikerho

Pelikerho on viikoittain maanantaisin klo 14.30. Kerhossa pelataan erilaisia korttipelejä, vanhoja ja opetellaan myös uusia. Kerhovastaavana on Ritva Kyrölä puh. 040-0674512

Terveenolonkerho

Terveenolonkerhon puitteissa osallistumme Vakka-Suomen kansalaisopiston järjestämille Tasapainokurssi ikääntyneille ja Tuolijumppa.
Seuraathan lehdestä Vakka-Opiston ilmoituksia
ilmoittautumistasi varten kursseille.
Jäsenet myös kävelevät omatoimisesti viikoittain.
Kerhovastaavana Onerva Mannermaa puh. 0400-408519

Kulttuurikerho

Kerho on kuukausittain viimeisenä maanantaina klo 13.00, koko vuoden. Kerhovastaavana on Marja Koskinen 050-0535893. Esitelmiä kulttuurin eri aloilta, joko jäsenten tai vierailijoiden esityksinä.

Huomioi myös, että muisti- ja pelikerhokokoontumiset ovat Vehmaan kirjaston tiloissa toistaiseksi.

Mikäli koronatilanne helpottuu ja pankit antavat kokoustilansa käyttöömme, toivomme saavamme kokoontua TOP Vehmaan kokoustilassa.

Välillä kokoonnumme myös Lahdingon kylätalolla.

Muistattehan seurata tiedotteitaimme Vakka-Suomen Sanomien yhdistyspalstalla.

Muistikerhossa keskustellaan vanhoista ja uusista asioista sekä tehdään innolla erilaisia muistia hiovia tehtäviä
Joululaulujen sanoissa riitti etsimistä