Kuvat

Muutamia kuvia  toiminnastamme.

Lahjoitimme pyörätuolin Margareeta-kodille 2010, kuvassa henkilökunnan ja seniorihallituksen edustajia.

Lähtöä odotellessa. Jo monena keväänä olemme kutsuneet Vehmaan eläkeliiton edustajat mukaamme kävelytapahtumaan.

Maaliskuussa 2016 vietettiin yhdistyksemme 20-vuotisjuhlaa Vinkkilän seurakuntatalolla.

Puheenjohtaja Marja Koskinen tuo viimeisimmät terveiset piirihallituksen kokouksesta.

Muistikerhossa ratkaistaan tehtäviä yksin...

..... ja yhdessä.

Kevätkokouksen aluksi artenomi/muotoilija Tytti Helles kertoi erikoispukujen ja asusteiden valmistuksesta. Kuvassa Tyttökuningas -elokuvassa käytetty 1600-luvun tyylinen lenininki.Esityksen lopuksi pj. Marja Koskinen kiitti varsina mielenkiintoisesta esityksestä.

Kävelyn jälkeen hernekeitto ja pannari maistui.

Kesäkuussa -21 rohkenimme vierailla Raision Alppiruusupuistossa koronatilanteesta huolimatta.

Syyskuun kuukausitapaamisessa meitä ilahduttivat Penan pojat laulullaan.