Kuvagalleria

Toukokuussa 2015 oli jälleen seniorikävelyn aika. Puheenjohtaja toivotti osallistuja terveulleksi.
Syyskokouksessa puhetta johti tuttuun tapaan Asko Virtanen.
Joulujuhlasta 7.12.2015
Vierailulla Turku Meyerin telakalla 16.6.2016
Oppaanamme vierailulla oli runkotuotannon johtaja Kari Laiho oikealla valkoisessa kypärässä.
Pitkäaikaiselle aktiivijäsenellemme Asko Virtaselle myönnettiin Kansallisen Senioriliiton kultainen ansiomerkki, joka luovutettiin saajalle 13.6. pidetyn kk-tapaamisen yhteydessä.
Maaliskuussa -17 olimme joukolla konsertissa Turun konserttitalolla,
3.5. käveltiin yhdessä Eläkeliitto Vehmaan väen kanssa. Tilaisuutta juhlistettiin juomalalla täytekakkukahvit 100 vuotiaan Suomen kunniaksi.

Yhdistyksen 20-vuotisjuhla järjestettiin 9.3.2016 Vinkkilän seurakuntatalolla

Yllä neljä yleiskuvaa juhlastamme. Kuvat on ottanut Raija Herrala-Nurmi.
Tässä kolme yhdistyksemme ahkeraa kerholaista Aira Laaksonen, Hilkka Lehtonen ja Hillevi Haapanen. Kuva Raija Herrala-Nurmi
Juhlassamme esiintyivät myös kanttori Aija Haapalainen ja muusikko Sini Palokangas. Kuva Raija Herrala-Nurmi